ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι οδηγίες εγκατάστασης για κάθε προϊόν βρίσκονται σε δύο σημεία:

  1. Στην ενότητα “Λήψεις” στην επιβεβαίωση παραγγελίας που λάβατε από εμάς.
  2. Κάτω από “Λήψεις” στον λογαριασμό μου.

Εάν δεν δημιουργήσατε λογαριασμό όταν αγοράσατε το προϊόν, η παραγγελία σας θα συνδεθεί αυτόματα με τον λογαριασμό σας όταν τον δημιουργήσετε μετά την αγορά.

Παιχνίδια: Όλα τα παιχνίδια θα συνδέονται με τον προσωπικό σας λογαριασμό παιχνιδιών. Συνδεθείτε στην πλατφόρμα όπου εγγράφηκε το παιχνίδι για επανεγκατάσταση (π.χ. Steam ή Origin. Δείτε τις οδηγίες εγκατάστασης που συνοδεύουν την παραγγελία για την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το παιχνίδι σας).

Προϊόντα της Microsoft:
Το προϊόν θα δεσμευτεί στον λογαριασμό σας Microsoft.
Συνδεθείτε σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους για να επανεγκαταστήσετε το προϊόν σας:
https://account.microsoft.com/services/
https://account.microsoft.com/billing/orders/

Άλλα προϊόντα / Δεν μπορώ να βρω το προϊόν μου καταχωρημένο πουθενά:
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε.

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται ψηφιακά με τη μορφή κλειδιού προϊόντος για το παιχνίδι ή το λογισμικό. Τα περισσότερα κλειδιά προϊόντος παραδίδονται αυτόματα μέσω email όταν η πληρωμή είναι επιτυχής. Ελέγξτε επίσης τον φάκελο Ανεπιθύμητα / Ανεπιθύμητα, μπορεί να καταλήξει εκεί σε ορισμένες περιπτώσεις.

Προαιρετικά, μπορείτε να κατεβάσετε τον κωδικό από το “Ο λογαριασμός μου”. Εάν δεν δημιουργήσατε λογαριασμό όταν αγοράσατε, η παραγγελία θα προστεθεί αυτόματα στον λογαριασμό όταν δημιουργήσετε έναν λογαριασμό.

Πώς να βρείτε τον κωδικό:

  1. Παω σε “Ο λογαριασμός μου” κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας: “Γεια, [το όνομά σου]”
  2. Τύπος”Παραγγελίες“. Βρείτε το σωστό αναγνωριστικό παραγγελίας και πατήστε “ΕΜΦΑΝΙΣΗ” στο άκρο δεξιά κάτω από την επικεφαλίδα “ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ”.
  3. Κάτω από το συνολικό ποσό στη σελίδα παραγγελίας, θα βρείτε τα κλειδιά προϊόντος για κάθε προϊόν που αγοράσατε.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:

Εάν το κλειδί προϊόντος δεν αναγράφεται στη σελίδα παραγγελίας, θα σας αποσταλεί αυτόματα μέσω email εντός μίας ώρας από την αγορά (Δευτέρα – Κυριακή 10 π.μ. – 11 μ.μ.). Εάν δεν λάβατε το κλειδί προϊόντος μετά από δύο ώρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Microsoft Office:

Μήνυμα λάθους: Το κλειδί προϊόντος ενεργοποιείται τον μέγιστο αριθμό φορών (μήνυμα σφάλματος μετά την εγκατάσταση)

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες εγκατάστασης πρώτα. Αν πάλι δεν λύσει το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μήνυμα λάθους: Το κλειδί προϊόντος έχει ήδη χρησιμοποιηθεί (μήνυμα σφάλματος στη διεύθυνση https://setup.office.com πριν από την εγκατάσταση)

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Microsoft Windows:

Μήνυμα σφάλματος: Το κλειδί προϊόντος δεν λειτουργεί

  1. Έχετε ελέγξει ότι έχετε αγοράσει τη σωστή έκδοση των Windows; Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα Windows 10 Pro με ένα Home. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να επανεγκαταστήσετε τα Windows.
  2. Για αναβάθμιση από Windows 10 Home σε Pro ή για ενεργοποίηση του Home N / Pro N, δείτε πληροφορίες εδώ:
    Αναβάθμιση από Windows 10 Home σε Pro
    Πληροφορίες σχετικά με τα Windows 10 Home N & Pro N

Μήνυμα σφάλματος: Το κλειδί προϊόντος έχει ήδη χρησιμοποιηθεί:

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Όλα τα άλλα προϊόντα:

Μήνυμα σφάλματος: Το κλειδί προϊόντος χρησιμοποιείται ήδη:

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τις οδηγίες εγκατάστασης πρώτα. Αν πάλι αυτό δεν λύσει το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μήνυμα σφάλματος: Το κλειδί προϊόντος δεν είναι έγκυρο ή άλλο παρόμοιο μήνυμα σφάλματος:

  1. Ακολουθήσατε σωστά τη διαδικασία ενεργοποίησης; Δείτε τον οδηγό εγκατάστασης στο επάνω μέρος αυτής της σελίδας.
  2. Έχετε ελέγξει ότι το προϊόν που αγοράσατε είναι ενεργοποιημένο στη σωστή συσκευή, κονσόλα ή πλατφόρμα; (όπως PC ή Mac; Steam ή Origin; Xbox, PS4 ή Nintendo;

Βρείτε τα αντικείμενα που θέλετε. Είτε χρησιμοποιήστε το πλαίσιο αναζήτησης στο επάνω κέντρο είτε βρείτε προϊόντα στην κατηγορία. Κάθε προϊόν έχει τη δική του σελίδα πληροφοριών προϊόντος με πληροφορίες προϊόντος.
Βάλτε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών. Χρησιμοποιήστε το κουμπί Αγορά στη σελίδα πληροφοριών προϊόντος για να προσθέσετε το προϊόν σε αυτό. Επάνω δεξιά έχετε ένα κουμπί για να τα δείτε. Δεν υπάρχει κόστος αποστολής για άλλο ηλεκτρονικό προϊόν. Μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι αγορών.
Πηγαίνετε στο ταμείο. Αφού τοποθετήσετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών και είστε έτοιμοι να στείλετε παραγγελίες, επιλέξτε Συνέχεια στο ταμείο στα δεξιά. Στη συνέχεια, πατήστε “Υποβολή παραγγελίας” για να προχωρήσετε στην πληρωμή.

Εάν κανένα από τα παραπάνω βήματα δεν έλυσε το πρόβλημά σας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ: