όροι και Προϋποθέσεις
Τρέχουσες συνθήκες αγοράς για το ProductKeys.gr (Με την υποστήριξη της Digital License Retailer AS – Αριθμός οργανισμού: NO 824 379 122 VAT).
Εισαγωγή
Αυτή η αγορά διέπεται από τους ακόλουθους γενικούς όρους πώλησης για αγορές αγαθών από καταναλωτές μέσω Διαδικτύου. Οι αγορές των καταναλωτών μέσω Διαδικτύου διέπονται κυρίως από το Contract Act, το Consumer Purchase Act, το Marketing Act, το Business Act και το e-commerce Act, και αυτοί οι νόμοι παρέχουν στον καταναλωτή ουσιαστικά δικαιώματα. Μπορείτε να βρείτε τους νόμους στη διεύθυνση https://lovdata.no/info/information_in_english. Οι όροι της παρούσας Συμφωνίας δεν θα ερμηνεύονται ως περιορισμός των θεσμοθετημένων δικαιωμάτων, αλλά θα προσδιορίζουν τα κύρια δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών στο εμπόριο.
Οι όροι πώλησης έχουν προετοιμαστεί και προτείνονται από τη Νορβηγική Αρχή Καταναλωτών. Για καλύτερη κατανόηση αυτών των όρων πώλησης, ανατρέξτε στον Οδηγό Αρχής Καταναλωτών εδώ.
1. Η συμφωνία
Η συμφωνία αποτελείται από αυτούς τους όρους πώλησης, τις πληροφορίες που καθορίζονται στη λύση παραγγελίας και τυχόν ειδικά συμφωνημένους όρους. Σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των πληροφοριών, θα υπερισχύουν όσα έχουν συμφωνηθεί ειδικά μεταξύ των μερών, εκτός εάν παραβιάζουν την υποχρεωτική νομοθεσία.
Η συμφωνία συμπληρώνεται επίσης από σχετικές νομικές διατάξεις που διέπουν την αγορά αγαθών μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών.
2. Τα μέρη
Ο πωλητής είναι:
ProductKeys.gr
Διεύθυνση εταιρίας:
Markens gate 8
4611 Kristiansand
Norway
Ταχυδρομική διεύθυνση:
Postboks 12
4661 Kristiansand
Norway
Email: [email protected]
Τηλέφωνο: +47 95553396 (μόνο για επαγγελματικές ερωτήσεις)
Επωνυμία εταιρείας: Digital License Retailer AS
Αριθμός εταιρείας: 824 379 122
και εφεξής ως πωλητής / μεταπωλητής.
Αγοραστής είναι ο καταναλωτής που υποβάλλει την παραγγελία και εφεξής αναφέρεται ως αγοραστής.
3. Τιμή
Η τιμή που αναφέρεται για τα αγαθά και τις υπηρεσίες είναι η συνολική τιμή που πρέπει να πληρώσει ο αγοραστής. Αυτή η τιμή περιλαμβάνει όλες τις χρεώσεις και τα πρόσθετα έξοδα. Τα πρόσθετα έξοδα που δεν έχει ενημερώσει ο πωλητής πριν από την αγορά δεν επιβαρύνουν τον αγοραστή. Εξαιρέσεις: Όλοι οι πελάτες εκτός Νορβηγίας χρεώνονται με 0% ΦΠΑ λόγω εξαγωγής υπηρεσιών. Στις τιμές πώλησης που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνεται αυτός ο συντελεστής ΦΠΑ 0%. Οι πελάτες με διεύθυνση στη Νορβηγία θα χρεωθούν επιπλέον 25% της τιμής πώλησης που εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
4. Σύναψη της συμφωνίας
Η συμφωνία είναι δεσμευτική και για τα δύο μέρη αφού ο αγοραστής στείλει την παραγγελία του στον πωλητή.
Ωστόσο, η συμφωνία δεν είναι δεσμευτική εάν υπάρχει σφάλμα πληκτρολόγησης ή πληκτρολόγησης στην προσφορά από τον πωλητή στη λύση παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή στην παραγγελία του αγοραστή και το άλλο μέρος αντιλήφθηκε ή όφειλε να αντιληφθεί ότι υπήρχε τέτοιο λάθος .
5α. Πληρωμή
Ο πωλητής μπορεί να διεκδικήσει πληρωμή για το αντικείμενο από τη στιγμή που θα σταλεί από τον πωλητή στον αγοραστή.
Εάν ο αγοραστής χρησιμοποιεί πιστωτική ή χρεωστική κάρτα κατά την πληρωμή, ο πωλητής μπορεί να κρατήσει την τιμή αγοράς στην κάρτα κατά την παραγγελία. Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ίδια ημέρα αποστολής του προϊόντος.
Κατά την πληρωμή με τιμολόγιο, το τιμολόγιο εκδίδεται στον αγοραστή κατά την αποστολή του αντικειμένου. Η προθεσμία πληρωμής αναγράφεται στο τιμολόγιο και είναι τουλάχιστον 14 ημέρες μετά την παραλαβή.
Οι αγοραστές κάτω των 18 ετών δεν μπορούν να πληρώσουν με επόμενο τιμολόγιο (προς το παρόν δεν προσφέρουμε πληρωμή μέσω τιμολογίου).
5β. Ψηφιακό πορτοφόλι (“Το πορτοφόλι μου” στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”)
Για κάθε αγορά που γίνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, κάθε εγγεγραμμένος πελάτης θα λαμβάνει το 10% της τιμής αγοράς στο ψηφιακό πορτοφόλι του (Cashback). Η επιστροφή μετρητών μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σύνολό της για μελλοντική αγορά, τόσο για μερική όσο και για πλήρη πληρωμή αγαθών. Το ψηφιακό πορτοφόλι μπορεί επίσης να συμπληρωθεί με επιπλέον πίστωση χρησιμοποιώντας τους τρόπους πληρωμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν είναι δυνατή η πληρωμή συμπληρωμένης πίστωσης ή επιστροφής μετρητών στον τραπεζικό λογαριασμό. Το υπόλοιπο στο ψηφιακό σας πορτοφόλι θα λήξει μετά από 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς/κέρδους. Αυτό ισχύει τόσο για κερδισμένη επιστροφή μετρητών όσο και για μη αυτόματη ανανέωση πορτοφολιού. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε το υπόλοιπο στο ψηφιακό σας πορτοφόλι και να αποκλείσουμε τον λογαριασμό σας εάν εντοπίσουμε κατάχρηση της υπηρεσίας.
6. Διανομή
Η παράδοση πραγματοποιείται όταν ο αγοραστής ή ο αντιπρόσωπός του έχει αναλάβει το αντικείμενο (σειριακός κωδικός για το παιχνίδι ή το λογισμικό).
Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται ψηφιακά με τη μορφή κλειδιού προϊόντος για το προϊόν. Τα περισσότερα κλειδιά προϊόντος παραδίδονται αυτόματα και μπορούν να παραληφθούν αμέσως μετά την αγορά. Πώς να βρείτε τον κωδικό:
Παω σε “Ο λογαριασμός μου” κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας: “Γεια, [το όνομά σου]”.
Κάντε κλικ στο “Παραγγελίες“. Βρείτε το σωστό αναγνωριστικό παραγγελίας και πατήστε “ΕΜΦΑΝΙΣΗ” στο άκρο δεξιά κάτω από την επικεφαλίδα “ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ”.
Κάτω από το συνολικό ποσό στη σελίδα παραγγελίας, θα βρείτε τα κλειδιά προϊόντος για κάθε προϊόν που αγοράσατε.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:
Εάν το κλειδί προϊόντος δεν αναφέρεται στη σελίδα παραγγελίας, θα σας σταλεί αυτόματα μέσω email εντός μίας ώρας από την αγορά (Δευτέρα – Κυριακή 9 π.μ. – 23.00 (UTC+2)).
Εάν δεν λάβατε το κλειδί προϊόντος μετά από δύο ώρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
7. Ακύρωση παραγγελιών
Εκπλήρωση
Εάν ο πωλητής δεν παραδώσει τα αγαθά ή τα παραδώσει πολύ αργά σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ των μερών και αυτό δεν οφείλεται στον αγοραστή ή στις περιστάσεις εκ μέρους του αγοραστή, ο αγοραστής μπορεί να παρακρατήσει την τιμή αγοράς, να απαιτήσει εκπλήρωση, να ακυρώσει τη συμφωνία και/ή σύμφωνα με τους κανόνες του Κεφαλαίου 5 του νόμου περί αγορών καταναλωτών. απαιτήσει αποζημίωση από τον πωλητή.
Σε περίπτωση παραβίασης εξουσίας, τα αποδεικτικά στοιχεία πρέπει να είναι γραπτά (για παράδειγμα, e-mail).
Απόσυρση
Εάν ο πωλητής δεν παραδώσει το προϊόν (κλειδί προϊόντος) κατά τη στιγμή της παράδοσης, ο αγοραστής πρέπει να παροτρύνει τον πωλητή να παραδώσει εντός μιας εύλογης πρόσθετης περιόδου εκπλήρωσης. Εάν ο πωλητής δεν παραδώσει τα αγαθά εντός του επιπλέον χρόνου, ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει την αγορά.
Ωστόσο, ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει την αγορά αμέσως εάν ο πωλητής αρνηθεί να παραδώσει το αντικείμενο. Το ίδιο ισχύει εάν η παράδοση στον συμφωνημένο χρόνο ήταν κρίσιμη για τη σύναψη της συμφωνίας ή εάν ο αγοραστής έχει ενημερώσει τον πωλητή ότι ο χρόνος παράδοσης είναι κρίσιμος.
Εάν το είδος (κλειδί προϊόντος) παραδοθεί μετά την πρόσθετη προθεσμία που όρισε ο καταναλωτής ή μετά την ημερομηνία παράδοσης που ήταν κρίσιμη για τη σύναψη της συμφωνίας, οι αξιώσεις ακύρωσης πρέπει να υποβληθούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αφότου ειδοποιήθηκε ο αγοραστής για την παράδοση.
Αποζημίωση
Ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για μια ορισμένη απώλεια ως αποτέλεσμα της καθυστέρησης. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει εάν ο πωλητής αποδείξει ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε εμπόδιο πέρα από τον έλεγχο του πωλητή, το οποίο δεν θα μπορούσε εύλογα να ληφθεί υπόψη κατά τη στιγμή της συμφωνίας, να αποφευχθούν ή να ξεπεραστούν οι συνέπειες.
9. Η έλλειψη του αντικειμένου – δικαιώματα του αγοραστή και το χρονικό όριο για την καταγγελία
Εάν υπάρχει ελάττωμα στο αντικείμενο, ο αγοραστής πρέπει, εντός εύλογου χρόνου από την ανακάλυψή του ή θα έπρεπε να είχε ανακαλυφθεί, να ειδοποιήσει τον πωλητή ότι θα επικαλεστεί το ελάττωμα. Ο αγοραστής έχει πάντα ανακοινώσει εγκαίρως εάν συμβεί εντός 2 μηνών. από το ελάττωμα ανακαλύφθηκε ή έπρεπε να είχε ανακαλυφθεί. Τα παράπονα μπορούν να υποβληθούν εντός δύο ετών από την παραλαβή του αντικειμένου από τον αγοραστή. Εάν το αντικείμενο ή μέρος του προορίζεται να διαρκέσει σημαντικά περισσότερο από δύο χρόνια, η προθεσμία για την καταγγελία είναι πέντε έτη.
Εάν το αντικείμενο έχει κάποιο ελάττωμα και αυτό δεν οφείλεται στον αγοραστή ή στις συνθήκες του αγοραστή, ο αγοραστής μπορεί να παρακρατήσει την τιμή αγοράς σύμφωνα με τους κανόνες του νόμου περί αγοράς καταναλωτή, Κεφάλαιο 6, να επιλέξει μεταξύ διόρθωσης και παράδοσης, να ζητήσει μείωση τιμής, συμφωνία ακυρωμένης ζήτησης ή/και απαίτηση αποζημίωσης από την πώληση.
Τα παράπονα προς τον πωλητή πρέπει να υποβάλλονται γραπτώς.
Διόρθωση ή εκ νέου παράδοση
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ της απαίτησης διορθώσεων ελλείψεων ή της παράδοσης παρόμοιων αγαθών. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να αντιταχθεί στην αξίωση του αγοραστή εάν η εκτέλεση της αξίωσης είναι αδύνατη ή εάν ο πωλητής έχει αδικαιολόγητα έξοδα. Η διόρθωση ή η παράδοση πρέπει να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Ο πωλητής δεν δικαιούται καταρχήν να κάνει περισσότερες από δύο προσπάθειες αποκατάστασης για το ίδιο ελάττωμα.
Εκπτωση
Ο αγοραστής μπορεί να διεκδικήσει την κατάλληλη μείωση τιμής εάν το προϊόν δεν διορθωθεί ή δεν αποσταλεί. Αυτό σημαίνει ότι η αναλογία μεταξύ της προεξοφλημένης και της συμφωνημένης τιμής αντιστοιχεί στην αναλογία μεταξύ της αξίας του αντικειμένου σε ελαττωματική και συμβατική κατάσταση. Εάν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για αυτό, η μείωση της τιμής μπορεί να οριστεί ίση με την έλλειψη σημασίας για τον αγοραστή.
Απόσυρση
Εάν το προϊόν δεν διορθωθεί ή παραδοθεί εκ νέου, ο αγοραστής μπορεί επίσης να ακυρώσει την αγορά όταν το ελάττωμα δεν είναι ασήμαντο.
10. Δικαιώματα πωλητή σε περίπτωση αθέτησης υποχρεώσεων του αγοραστή
Εάν ο αγοραστής δεν πληρώσει ή δεν εκπληρώσει τις άλλες υποχρεώσεις βάσει της συμφωνίας ή του νόμου και αυτό δεν οφείλεται στον πωλητή ή στις συνθήκες του πωλητή, ο πωλητής μπορεί, σύμφωνα με τους κανόνες του νόμου περί αγορών καταναλωτή, να παρακρατήσει τα αγαθά, απαιτούν την εκτέλεση της συμφωνίας, απαιτούν την ακύρωση της συμφωνίας και απαιτούν αποζημίωση. από τον αγοραστή. Ο πωλητής μπορεί επίσης, ανάλογα με την περίπτωση, να απαιτήσει τόκους υπερημερίας, τέλη είσπραξης και εύλογη αμοιβή για μη εισπραχθέντα αγαθά.
Εκπλήρωση
Ο πωλητής μπορεί να διατηρήσει την αγορά και να απαιτήσει από τον αγοραστή να πληρώσει την τιμή αγοράς. Εάν το είδος (κλειδί προϊόντος) δεν παραδοθεί, ο πωλητής χάνει το δικαίωμά του εάν περιμένει αδικαιολόγητα πολύ για να προωθήσει την αξίωση.
Απόσυρση
Ο πωλητής μπορεί να καταγγείλει τη συμφωνία εάν υπάρχει ουσιώδης αθέτηση ή άλλη σημαντική παραβίαση εκ μέρους του αγοραστή. Ωστόσο, ο πωλητής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει εάν πληρωθεί ολόκληρο το τίμημα αγοράς. Εάν ο πωλητής ορίσει μια εύλογη πρόσθετη προθεσμία και ο αγοραστής δεν πληρώσει εντός αυτής της προθεσμίας, ο πωλητής μπορεί να ακυρώσει την αγορά.
Τόκοι υπερημερίας / τέλος είσπραξης
Εάν ο αγοραστής δεν καταβάλει το τίμημα αγοράς σύμφωνα με τη συμφωνία, ο πωλητής μπορεί να διεκδικήσει τόκους επί της τιμής αγοράς βάσει του νόμου περί τόκων καθυστέρησης. Σε περίπτωση μη πληρωμής, η απαίτηση μπορεί, μετά από προηγούμενη ειδοποίηση, να αποσταλεί στον αγοραστή και στη συνέχεια να θεωρηθεί υπεύθυνη για τέλη βάσει του Νόμου Είσπραξης Οφειλών.
11. Εγγύηση
Η εγγύηση από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή παρέχει στον αγοραστή δικαιώματα πέρα και πάνω από αυτά που έχει ήδη ο αγοραστής σύμφωνα με την υποχρεωτική νομοθεσία. Ως εκ τούτου, η εγγύηση δεν επιβάλλει περιορισμούς στο δικαίωμα του αγοραστή να ασκήσει έφεση και αξίωση σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ελλείψεων σύμφωνα με τις παραγράφους 9 και 10.
12. Προσωπικές πληροφορίες
Το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται είναι ο πωλητής. Εκτός εάν ο Αγοραστής συμφωνήσει διαφορετικά, σύμφωνα με τον Νόμο περί Προσωπικών Δεδομένων, ο Πωλητής μπορεί να συλλέξει και να αποθηκεύσει μόνο τις προσωπικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για να εκπληρώσει ο Πωλητής τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη Συμφωνία. Τα προσωπικά στοιχεία του αγοραστή θα γνωστοποιηθούν σε άλλους μόνο εάν είναι απαραίτητο για τον πωλητή να εκτελέσει τη συμφωνία με τον αγοραστή ή σε νομικές περιπτώσεις.
Για να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είναι απαραίτητο να έχουμε επαρκείς πληροφορίες για εσάς ως πελάτη. Αφού ελέγξουμε τι αποθηκεύεται από πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες μας, πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν ευαίσθητα ή κρίσιμα δεδομένα αποθηκευμένα σε εμάς και ότι μπορεί να γίνει κακή χρήση τους.
Μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι οι εσωτερικές μας ρουτίνες δεν επιτρέπουν στο εξωτερικό να λαμβάνει ευαίσθητες ή κρίσιμες πληροφορίες.
Δεν υπάρχουν ευαίσθητα ή κρίσιμα δεδομένα αποθηκευμένα κατά τη χρήση των λύσεων πληρωμών μας.
Η πολιτική μας είναι ότι δεν πουλάμε, εμπορευόμαστε ή διανέμουμε με άλλο τρόπο πληροφορίες σχετικά με εσάς ως πελάτη σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας.
Όλες οι σελίδες κατά την αποθήκευση πληροφοριών προστατεύονται με ασφάλεια.
12.1 Αποθήκευση προσωπικών πληροφοριών
Ο Λογιστικός Νόμος μας απαιτεί να αποθηκεύουμε δεδομένα συναλλαγών για 5 χρόνια. Προκειμένου να διασφαλίσουμε τα δικαιώματα των πελατών σε σχέση με εγγυήσεις και παράπονα σύμφωνα με τον νόμο περί αγορών καταναλωτών, τον νόμο περί αγορών και τους όρους πωλήσεών μας, αποθηκεύουμε το ιστορικό αγορών για 10 χρόνια.
12.2 Ασφάλεια προσωπικών πληροφοριών
Στο ProductKeys.gr υπάρχουν καλές ρουτίνες και ολοκληρωμένα μέτρα για να διασφαλιστεί ότι μη εξουσιοδοτημένα άτομα δεν έχουν πρόσβαση στις προσωπικές σας πληροφορίες και ότι η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας. Παραδείγματα τέτοιων μέτρων είναι οι αξιολογήσεις κινδύνου, η εφαρμογή οργανωτικών και φυσικών μέτρων, οι ρουτίνες διαχείρισης πρόσβασης και αρχειοθέτησης, καθώς και οι ρουτίνες χειρισμού δεδομένων και παρακολούθησης αιτημάτων σχετικά με το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής.
Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι αποθηκεύουμε τα προσωπικά σας στοιχεία με ασφαλή τρόπο.
12.3 Αλλαγή ή διαγραφή προσωπικών στοιχείων
Θέλετε να αλλάξετε το όνομά σας ή να διαγράψετε τον λογαριασμό σας μαζί μας; Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]
13. Επίλυση των συγκρούσεων
Τα παράπονα απευθύνονται στον πωλητή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, βλ. Ενότητες 9 και 10. Τα μέρη προσπαθούν να επιλύσουν τυχόν διαφορές με φιλικούς όρους. Εάν αυτό αποτύχει, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών για διαμεσολάβηση. Το Norwegian Consumer Council είναι διαθέσιμο στο +47 23 400 500 ή https://www.forbrukerradet.no/contact-us
14. PriceRunner Buyer Protection
Όταν ψωνίζετε μαζί μας, καλύπτεστε από την Προστασία αγοραστή PriceRunner. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά σας προστατεύεται έως και 5.000 € εάν προκύψουν προβλήματα σε σχέση με την αγορά σας. Το πρόγραμμα Προστασίας αγοραστών δεν κοστίζει τίποτα και ισχύει για όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του PriceRunner.
Εάν δεν είστε μέλος της PriceRunner και μας έχετε επισκεφτεί μέσω της υπηρεσίας τους, μπορείτε να καλύψετε την αγορά σας από την Προστασία αγοραστών. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε στον ιστότοπό τους εντός 60 λεπτών από την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Χρειάζεται μόνο μια στιγμή! Αποκτήστε το PriceRunner Buyer Protection σήμερα.
Με το PriceRunner Buyer Protection, λαμβάνετε αποζημίωση για σπασμένα προϊόντα, εάν τα αγαθά δεν παραδίδονται, εάν λείπει ένα μεμονωμένο προϊόν κατά την παράδοση ή εάν τα αγαθά είναι λανθασμένα. Για να ισχύει η Προστασία αγοραστή, η παραγγελία πρέπει να απευθύνεται σε εσάς ως ιδιώτη.
Εάν κάτι πάει στραβά με την αγορά σας, η Προστασία αγοραστή σας καλύπτει τόσο για το κόστος αγοράς όσο και για τα έξοδα αποστολής. Λαμβάνετε επίσης αποζημίωση για οποιαδήποτε άμεση οικονομική ζημιά έχετε υποστεί ως αποτέλεσμα του ζητήματος. Η Προστασία Αγοραστή δεν σας αποζημιώνει για τυχόν απόσβεση, απώλεια εσόδων ή άλλο άμεσο ή έμμεσο κόστος.
Για πλήρεις συνθήκες χρήστη και μια λίστα κατηγοριών που εξαιρούνται, επισκεφτείτε το Ιστοσελίδα PriceRunner.